VR Szoftver a Debreceni Egyetem Gépészmérnöki Tanszéke számára
Elkészítettük a Debreceni Egyetem Gépészmérnöki Tanszéke számára azt a virtuális valóság alapú oktatási szoftvert, amely segíti a hallgatók képzését és a tanszék bemutatását. A program célja, hogy interaktív és látványos módon ismertesse meg a kormánymű összeszerelésének folyamatát, valamint a VR technológia segítségével támogassa a modern mérnöki oktatást.
A szoftverben a felhasználók megtanulják a VR környezet kezelését, és lépésről lépésre összeállíthatják a kormányművet egy valósághű virtuális laboratóriumi környezetben. A játék során egy robotkar segítségével kapják meg az egyes alkatrészeket, miközben egy átlátszó sablon mutatja az összeállítási sorrendet. A folyamat végén a rendszer kiértékeli a teljesítményt, és opcionálisan megjeleníti a Debreceni Egyetem Műszaki Karára való jelentkezés lehetőségeit.
Elkészítés lépései:
- A VR alapú oktatási szoftver céljainak és funkcionalitásának meghatározása
- Virtuális környezet fejlesztése, a kormánymű és a labor környezet részletes 3D modelljének elkészítése
- Programozás és Fejlesztés: A szoftver alapjainak és mechanikájának megvalósítása Unity környezetben
- Tesztelés és Finomhangolás: A szoftver funkcióinak ellenőrzése HTC Vive Pro eszközön.
- Átadás és Dokumentáció: A kész VR szoftver telepítése és használati dokumentáció biztosítása a tanszék számára, Továbbfejlesztési lehetőségek és frissítések előkészítése.
Megrendelő
Debreceni Egyetem Gépészmérnöki Tanszék
Kategória
VR toborzó és oktató szoftver
átadás
31/01/2025